събота, 29 октомври 2011 г.

Россия!Я люблю тебя....

Може би в пиянско умиление реших,че ще мога да си кажа...

Руската музика е един такъв плам.Една такава искрица,която е трудна за обяснение.
Руската музика е дълбока,чувствена,зареждаща,първична...
Инспирирана от новия албум на "Ленинград" и "Аквариум",осъзнах, че абсолютно никоя друга нация не може да прави музика,която да ме накара да настръхвам, да се усмихвам, да плача и да ме провокира да извадя меча и да бягам с вълците в гората.Осъзнах, че е имало и други групи,но те не са задържали интереса ми толкова много.
Няма значение дали ще е пънк,ска,рок,метъл,народна музика (и кавърите на народната музика) или руски романси.Всичко е дълбоко,изпипано,направено с усет,любов и чувство.

И за съжаление само човек,който обича руската музика,слушал е тези групи и е чувствал това,което аз чувствам в момента може да ме разбере.А всеки,който не може да го усети жестоко трябва да съжалява,защото това е един такъв жесток пропуск в музикалното осезание,че трябва да се чувства емоционално осакатен.Нищо лично,просто...мнение.

Не мога да си представя света си без руското присъствие.И не ме интересуват партии,държавни устройства, политически режими,икономика...Интересува ме изкуството..музика,книги,филми.Искам да виждам красивото в руското творчество, а то е там, чака те да го видиш,да го помиришеш и усетиш с всяка фибра на тялото си...и ще те накара кръвта ти да кипи...
Мдааа,зов крови!!!


(Аз май още не съм изтрезняла както трябва,ама нищо...)

Няма коментари:

Публикуване на коментар