събота, 3 юли 2010 г.

The power of the power of the power of the power....

BANG!BANG!
Мда...втория ден дойде,ние се молим да няма дъжд...За сметка на това вятърът ни жули в гърбовете!
Хванахме половината на Скре4...пичовете са готини,много добри бих казала.Не точно моя стил,но определено ме накараха да се заслушам!Миро се размазва,естествено!Дошъл е да се забавлява!
Но колкото и добра група да бяха Скре4 някак си не се връзваха с общата картинка.
Все тая...приключиха бързо,не получиха овациите,които всъщност заслужаваха,което беше разочароващо.Отново тру метълите показаха,че не са отворени към нещо ново и различно!


STONE SOUR!COREEEEEEY!
Аууу,колко бях шокирана,колко бяха готини,колко се размазах!Признавам си, че не бях слушала Stone Sour преди това (всъщност ги бях чувала, но не знаех, че са те).И се радвам,че дойдоха тук, на тепсия, за да мога да се цапна по челото и да изкрещя "COREEEEEY!!!"...окей,признавам,не обръщах особено внимание на музиката...Corey Taylor! беше на сцената все пак.Беше уникален с фешънските си дънки, кецовете,тениската и сакото!Много уникален!След известно обсъждане на индивида, Петя се оцъкля...аз се оцъклям...след кратко съветване с Люси, се оцъкляме съвсем.Басиста е с тениска на...Manowar!
Но...все тая,Corey си сваля сакото.Споделям надежди с Петя "Дали, ако почакаме още малко ще си съблече и тениската" ,получавам критика,че съм ужасна оптимистка!


И точно когато си казвам,че нищо на света не може да ме отдели от тази гледка,Люси почва да се гърчи конвулсивно,да се смее и да ме побутва...аз се обръщам и виждам двама (трима?) чичковци, които се ъ..гърчат?!Мятаха се безцелно,потропваха с краци по земята имитирайки Ангъс Йънг, кефеха се, огъваха се, крещяха, ревяха, гърчеха се,правеха странни акордоподобни движения с ръце по-скоро наподобяващи тежък случай на детски паралич,а косматите им шкембета еротично се подаваха между тесните къси гащи и късите обтегнати тениски (горките)!Но най-забавното беше,че Миро си куфееше,размазваше се и не подозираше какво се случва зад него.Забеляза ни,когато ние трите вече червенеехме от недостиг на въздух и изцепи:"Ама на мен ли се смеете!?"...
Но това не беше всичко!Посочихме(поне се опитахме) източника на вдъхновяващия ни кикот,той се подсмихна и продължи да си куфее...наведен, прегърбен,а един от чичковците се закова на място, наведе се и започна да се взира в дупето на Миро...уиде!
Имаше толкова екзалтирани фенове на Stone Sour на позиция, че дори снимаха с телефоните си куфеещите чичковци!Бяха голяма атракция!

И защо се появиха точно тогава!Хванахме последните 15 минути и на без това кратките Stone Sour и седнахме да починем.Почнах да нагъвам сандвичи...пихме бирички, изпушихме една-две цигари...Докато чакахме Техни Величества Alice In Chains!!!

Беше магическо!Беше уникално!Бях в транс!Излязоха, а аз със сълзи на очите изкимтях на Люси:"Ама ние наистина ще видим Alice In Chains!!!"
Бяха магически...уникални...новия вокал се връзва перфектно с групата и изненада абсолютно всички.
Не помня какво се беше случило...всичко мина бързо,всичко мина неусетно,транса не мина,хората ги нямаше около мен...е, може би Петя...но другите ги нямаше!Моргота ми се бъркаше в транса, аз го срязвах с гадни реплики и продължавах...
Свърши!Беше кратко,твърде кратко...

На Manowar рещихме,че е тоалетна тайм...поседнахме, пийнахме по една бира, изядохме по един сандвич...времето мина бавно...и мъчително...и ужааааасно бавно,мамка му!Не мога да повярвям, че една група с иначе толкова енергичен ритъм ще бъде тоооолковааа скучнааа...Евала за отношението им към българската публика.Ако всички бяха като тях...споменаха Дио, изпяха Heaven and Hell...малко повече бас, по-малко китара, малко повече Manowar, отколкото Heaven and Hell...но го изпяха и отдадоха дължимото на великия музикант!

Почна да се смрачава...очаквахме Rrrrrrammstein с голямо нетърпение.Домакините бяха запалили някакво осветление,което само ни бъркаше в очите...
С Петя решаваме да се качим на трибуни...така и така нищичко не виждахме от терена,трябваше да си пънем вратовете като жирафи...беше мъка.Поне да виждаме пиро-шоуто!
Качихме сме, вятърът духаше ли, духаше...имахме малка дискусия по темата,търсихме подходящо място...накрая намерихме,настанихме се удобно и шоуто започна,сякаш нас беше чакало!
Беше уникално добро дори и от трибуни...вярно, виждаха се малки щъкащи фигурки по сцената, на видео стените не беше ясна картинката, звукът беше стерео(о.О)(или поне оставяше илюзия за такова)...и се смачкахме!Куфяхме, пяхме, драхме се...луд на шаренко се радва.Пиро шоуто беше у-ни-кал-но...Завиждах определено на онези,които бяха отпред и усещаха жегата от пламъците изригващи от къде ли не...Пяната лееща се от огромния розов член на Pussy,след демонстрация по знание на български от страна на Тил...лодката на лудия им клавирист.Беше уникално...нямам думи да опиша...Шоуто беше невероятно,но кратко!
Не мога да изразя с думи съжалението си,когато осъзнах,че е свършило...не вярвах,че ще свърши толкова бързо,не исках!Беше невероятно,магическо...беден ми е речника да го опиша...и не съжалявам за всяко едно мускулче,което изтормозих в онази вечер, не съжалявам за всеки косъм,който изкубнах,докато опитвах да си среша косата на другия ден, не съжалявам за всяка една кирлива стотинчица,която дядох за този фестивал!

Надежда ми дава,че има договор със Sonisphere за три години...и следващата година пак ще има едно запомнящо се шоу.Просто не съм допстатъчно смела да си представя,кои ще са групите,които ще дойдат следващия път.

1 коментар:

  1. Т'ва не е басиста ма. Това е Джош Род, ритъм китара и соло в няколко парчета от втория албум. Перцето, което си хванах е от него :).
    И пяната ме обля и от хартийките си имам и лодката ми мина над главата :)

    ОтговорИзтриване